Tandbehandling dér, hvor det passer dig
Kontakt os
Hør mere om vores tilbud og mulighederne for et samarbejde.
Vi tilbyder tandbehandling dér, hvor det passer dig
Kontakt os
HjemmeTandplejen A/S
Ørnevej 2
4600 Køge
Telefon: 70 275 285
E-mail: info@hjemmetandplejen.dk
CVR-nr: 43461257
Kontakt os for mere information om HjemmeTandplejen – det er helt uforpligtende.
Send os en e-mail på info@hjemmetandplejen.dk eller ring til os på telefon 70 275 285.
Sikker formidling af personfølsomme oplysninger
Vejledning til sikker formidling.
Pressehenvendelser
Vi vil altid gerne svare på spørgsmål fra pressen om HjemmeTandplejen. Send en e-mail til os på info@hjemmetandplejen.dk og angiv “Pressehenvendelse” i emnefeltet, så besvarer vi din henvendelse, så hurtigt vi kan.
Kunderne fortæller …
Min mand havde ikke fået ordnet sine to knækkede fortænder, hvis ikke HjemmeTandplejen var kommet ud til os. Min mand, Peter, har på grund af sin sygdom i længere tid ikke været i stand til at komme uden for døren, og selv sygehuskonsultationer o.a. må foregå pr. telefon eller hos os.
Vi forhørte os i Aarhus Kommune om muligheden for at komme ind i omsorgstandpleje-ordningen. Men dels skulle vi vente 6-8 uger for at få svar på, om min mand kunne blive visiteret ind. Og dels sagde de, at behandling skulle finde sted på en klinik – og det kan min mand jo ikke.
Det var af hensyn til risikoen for følgesygdom nødvendigt at få lavet især den ene fortand ganske hurtigt, og det klarede HjemmeTandplejen for os her i vores eget hjem. Og de havde endda røntgenapparat med.
Efter at have haft jeres hjemmetandplejer, Line, på besøg tidligere i dag, vil jeg lige sende jer et par ord om min oplevelse af besøget.
Line var en utroligt venlig og rar person. Jeg var temmelig nervøs inden hun kom, men nervøsiteten forsvandt som dug for solen, da det gik op for mig hvor rar hun var.
Selve behandlingen, herunder fjernelsen af tandsten, var stort set smertefri, hvad jeg aldrig har prøvet før. Og, da jeg kun havde et hul, og en knækket tand, kunne jeg ånde lettet op. Line sagde, at hun selv, eller en af hendes kolleger, ville vende tilbage og tage sig af den videre behandling af disse.
Så, alt i alt, et meget positivt indtryk efter jeres første besøg. Så, tusind tak for det.